weernaaritalie.reismee.nl

Dag 21; It’s all (in the) family...

Na wederom een heerlijke zomerse nacht (lees; de laagste nachttemperatuur 27gr), zijn we op tijd op. Gisterenavond nog even appcontact gehad met familie die (voor ons onverwacht) ook bij het Gardameer blijken te zijn. We hebben afgesproken om in de ochtend gezamelijk naar Lazise te gaan en ivm de warmte een beetje op tijd af te spreken. Zo komt het dat we nog voor 10.30u al op de parkeerplaats zijn waar we hebben afgesproken. Ook Bram en Janneke komen net aanrijden en uiteraard worden ze enthousiast begroet en gefeliciteerd vanwege de verjaardag van Janneke vandaag. We wandelen het dorpje je in door de mooie oude poort en vervolgen onze weg langs het haventje naar de boulevard. Omdat het zelfs in de ochtend al warm is, zoeken we een terrasje op met veel schaduw en ventilatoren en genieten van een lekkere cappuccino, koffie of fris. Ondertussen wordt er druk gekletst en de kids zijn in hun nopjes als blijkt dat Bram het woord ‘Pokemon-go’ ook kent...En laat deze moeder nou bij wijze van uitzondering ook de telefoon van de oudste en een powerbank hebben meegenomen, voor de jongens een topdag dus! We zitten eigenlijk zo lekker dat we nog een drankje bestellen en uiteindelijk zelfs besluiten ook op het terras te lunchen. De jongens mogen zelf kiezen wat ze willen en de oudste heeft gezien dat ze hier ook van die superlekkere spaghetti hebben (lees; gemaakt van roomijs) en de jongste kiest uiteraard pizza (ben de tel kwijt de hoeveelste dit is in deze vakantie). De tijd vliegt echt voorbij en rond15u besluiten we toch echt terug te wandelen naar de auto om nog even lekker te kunnen zwemmen op de camping. We lopen nog nog door een paar kleine straatjes, grappen nog even dat het idd een prachtig plaatsje is (we hebben immers niet meer gezien dan een terrasje) en nemen dan toch echt weer afscheid.

Op de camping gauw omkleden, insmeren, spullen verzamelen en dan op naar het zwembad. De jongens vermaken zich weer prima en ook vandaag blijven we weer tot sluitingstijd. Omdat we ook vandaag weer laat geluncht hebben laten we het avondeten voor wat het is en besluiten nog 1x een echte grote Italiaanse gelato te gaan eten!

Het is al na 21u als we weer bij de caravan zijn en dan is het toch echt tijd om op te ruimen want morgen staat er weer een reisdag op het programma!

Wilhelmien

Wat gezellig zover weg en dan toch heerlijk een verjaardag gevierd met Braam en Janneke, ja dan loopt het zeker uit de hand. Maar gezelligheid kent geen tijd. Maar jammer, dat het er weer bijna opzit en de terugreis weer voor de deur staat. Wens jullie zeker een veilige terugreis en geniet toch nog van de laatste paar dagen.