weernaaritalie.reismee.nl

Dag 22; Travelday...

Het verblijf in Italië zit er helaas op, vandaag een reisdag voor de boeg en dat betekent op tijd op pad. Om 08.20u rijden we dan ook vol goede moed naar onze volgende bestemming. Er staat een rit van iets meer dan 600km op de planning, en het eerste deel van de rit gaat erg voorspoedig. We hebben een stop gepland bij Schönberg, waar een mcDonalds zit met werkelijk het mooiste uitzicht dat je je bij een hamburgerrestaurant voor kan stellen. Een heerlijke relaxte pauze dus en goed uitgerust voor het volgende stuk. Helaas rijden we kort daarna de file in, jammer want zo schiet het niet zo op als we gehoopt hadden. Bij Kramsach gaan we even van de snelweg af om te tanken (1,21 per liter is de moeite waard om even te stoppen) en een bezoekje te brengen aan de Oostenrijkse supermarkt om een extra souvenir mee te brengen. Onze jongens zijn namelijk dol op Kaisersschmarren en de lekkerste (uit een zakje van Knorr) zijn helaas niet in Nederland te koop. We slaan dan ook goed en waarna we onze route van vandaag weer vervolgen. Tot voorbij München kunnen we weer prima doorrijden, helaas begint de ellende dan pas goed; snelweg afgesloten en meer dan 1,5u file geeft de navigatie aan. We besluiten van de snelweg af te gaan en binnendoor verder te rijden. Qua tijd scheelt het niets, maar het is heerlijk rustig rijden en we komen door prachtige dorpjes waar we anders nooit geweest zouden zijn. De jongens gedragen zich ondanks de hele lange rit voorbeeldig, spelen spelletjes en kijken films. Inmiddels flink moe van een dagje in de auto rijden we uiteindelijk om 19u de camping op. We hebben voor morgen een dag playmobil-funpark op de planning staan en verblijven daarom 2 nachtjes op camping Zur Muhle, op loopafstand van het park. We eten nog een ijsje, lezen nog wat voor de caravan en kruipen op tijd onze bedjes in.

Toos

Veel plezier in het funpark

Wilhelmien

Jammer, van de files en wegomleggingen, maar goed opgelost zo te lezen.En wat een fijn vooruitzicht ook voor ons, ha,ha, lekker kaisersschmarren in het vooruitzicht jammie, jammie. Wordt weer een familiedagje.
Wens jullie nog veel plezier in playmobil- funpark en lees graag ook hier nog jullie belevenissen over deze dag.